nedjelja, 27. srpnja 2014.

LoveLula haul | Narudžba s LoveLula

Paket s proizvodima

Nedavno sam naručila potrepštine za odmor na moru s internet-trgovine LoveLula koja isključivo drži probirane marke prirodne kozmetike. Znači, kod njih možete biti sigurni da su svi proizvodi sigurni. Ono po čemu se još razlikuju od konkurencije su odlične akcije i testeri pri svakoj kupnji. Što sam uzela pročitajte u nastavku.


Kreme za sunčanje i regenerator za kosu

Za sunčanje sam odabrala kremu koja pomaže pri tamnjenju marke Green People te posebnu kremicu za lice marke Fair Squared zbog toga što je većina krema za sunčanje preteška za moje lice. Ima SPF 15 i sadrži maslinovo ulje, vitamin E i allantoin te tako štiti od UVA i UVB zraka.

Za moju kosu sklonu ispucanim vrhovima odabrala sam regenerator za kosu john masters organics od zelenog čaja i nevena. Ima predivan miris i mogu reći da ga moja kosa za sada jako dobro podnosi. No, vidjet ćemo da li će me spasiti od odlaska frizerki i skraćivanja vrhova. Trenutno je dostupan u ljetnom setu.



Četkica za zube, krema za ruke i maramice za skidanje šminke


Ne toliko zanimljiv dio narudžbe, ali jednako bitan - četkica za zube, Laverina krema za ruke i maramice za čišćenje lica kiss and make-up marke Organic Surge. Organic Surge proizvode sam već upoznala, ali samo šampone za tuširanje. Za sada mogu samo reći da lijepo miriše i da mi ne nadražuje lice.


Testeri

Najbolji dio pošiljke je onaj koji je besplatan! Osim besplatne poštarine, imaju odlične akcije i 3 besplatna testera po izboru pri svakoj kupnji. Trenutne ponude pogledajte ovdje.

Eto nakon mora se javljam s recenzijama ovih proizvoda. Imate li koje favorite?

Nema komentara:

Objavi komentar