četvrtak, 29. svibnja 2014.

Korres | Eau de toilette Paeonia Vanilla Amber Pear



Svibanj je vrijeme peonija! Jedno od moje najdražih najljepših cvijeća predivnoga mirisa koje me svaki puta raspoloži kada procvate! Budući da Korresov parfem sadrži miris peonija, nisam odoljela da vam ga predstavim baš sada!




Zanimljivo pakiranje


Parfem se nalazi u tamnoljubičastoj kvadratičnoj bočici minimalističnog izgleda koji je karakterističan za marku Korres.



Dolazi u kartonskoj kutijici koja se otvara kao nekakva lepeza, a na ambalaži je napisano ponešto o sastojcima:
  • Peonija
  • Vanilija
  • Kruška 
Na ambalaži se također nalaze i karakteristični popis činjenica o sastojcima gdje možete vidjeti da 90% sastojaka dolazi iz prirode.

Činjenice o sastojcima

Što reći o mirisu? Miris je onakav kakav ga opisuje proizvođač - cvjetni, ali s notom vanilije. Inače, ja uopće nisam ljubitelj vanilije niti kao mirisa niti kao okusa - barem ne onog umjetnog vanilina. Ipak ovo je nešto najdivnije što sam ikada pomirisala - profinjeni kremasti cvjetni parfem!

Svoju bočicu platila sam 30 € u Beču u jednoj Muellerovoj filijali (ako netko iz Muellera ovo čita - krajnje je vrijeme da me zaposlite ;) no može se naći i na internetu.

Ako ne znate kako mirišu peonije - krajnje je vrijeme da saznate!

Koje je vaše najdraže cvijeće? Volite li parfeme s cvjetnim mirisima?

Nema komentara:

Objavi komentar