četvrtak, 13. ožujka 2014.

Mineralni puder | 2. dio - Kako se nanosi?

Tekući puder možete nanijeti prstima, puder u kamenu najčešće dolazi sa spužvicom - ali kako se nanosi mineralni puder? Pročitajte u nastavku!



Podloga 


Baza ili primer za mineralni puder
Mineralni puder u prahu sam po sebi teško će prionuti o vašu kožu. Potrebna mu je podloga, bilo u obliku primera ili hidratantne kreme. Nanesite malu količinu proizvoda po vašem odabiru te pričekajte da se upije.  

Primer koji je prikazan na slici onaj je koji osobno koristim te on i nakon dužeg vremena ostaje vlažan na licu. Što ima smisla, budući da se puder treba uhvatiti za njega.

Ako koristite kremu, preporučam vam hidratizirajuću jer, kao što sam rekla, puder se treba uhvatiti za nešto i kao drugo, mineralni puder može osušiti kožu pogotovo ako imate suhi tip kože.

To ne znači da ako imate suhu kožu ne možete koristiti mineralni puder, to ovisi od pudera do pudera, ali to svakako trebate imati na umu.

 

 

 

 

 

 

Nanošenje pudera

 

Mineralni puder i kabuki-četkica

Za idući su vam korak potrebni mineralni puder i četkica vašeg odabira. Kao što sam napomenula u prethodnom članku, mineralni puder nemoguće je nanijeti prstima. Barem meni nije moguće.

Najbolje četkice za nanošenje mineralnog pudera su kabuki-četkice. Bitno je da su guste i čvrste jer uobičajene četke za puder kod ovakvog sitnog pudera jednostavno ne funkcioniraju.


1. Korak - u poklopac sipajte malu količinu pudera

Znam što sad mislite - nema šanse da je to dovoljno. Znam jer sam i sama to mislila. Poslušajte me, barem za sada.
Uostalom, vaš tekući puder u većoj količini kreme sadrži manje mineralnih pigmenata.

Mala napomena: Još jednom ću napomenuti jer to jednostavno ne mogu prežaliti - nemojte, molim vas, skidati zaštitnu naljepnicu. Ona je tu s razlogom - ja sam to saznala prekasno.

2. Korak - četkicom pokupite puder iz poklopca

Kružnim pokretima i bez pritiska četkom pokupite sav puder koji se nalazi u poklopcu.

Bitno je ravnomjerno rasporediti pigmente na četkicu kako bi vam kasnije bilo lakše ravnomjerno ih nanijeti na vaše lice.


3. Korak - uklonite višak

Tada četkicu nježno lupkajte po rubu poklopca kako bi ispao višak pudera.

Bolje je višak vratiti u poklopac nego da se rasipa po vašoj odjeći.







 

 

4. Korak - puder nanesite na lice


Zatim kružnim pokretima nanesite puder na lice, počevši od sredine lica prema rubovima jer vam je ondje potrebno najviše pudera. Pri tome pripazite na smjer rasta vaših dlačica na licu, uvijek nastojte četkicom prelaziti od gore prema dolje.

Ukoliko želite nanijeti još jedan sloj, pričekajte 2-3 min kako bi se pigmenti koje ste već nanijeli spojili s vašom kožom.
 

Ne brinite ako vam se sada po glavi motaju ove misli:

  • Ništa se ne vidi!
  • Nema šanse da ovo funkcionira...
  • Uopće ne primjećujem nikakvu razliku?!

Baš to sam mislila i ja. Stvar je u tome što je taj proces prianjanja tih sićušnih pigmenata postupan. Zbog toga isprva uopće nećete primijetiti da se na vašem licu nešto i događa. Nastavite četkicom kružiti po licu dok niste prešli sve i dok god na četkici još ima proizvoda.

Kada završite, ponovno pogledajte svoje lice iz malo veće udaljenosti.

Pa to je čarolija!

Ne šalim se, ja sam to zaista pomislila jer me efekt pudera ipak iznenadio. Kod tekućih pudera učinak vidite dok nanosite kremu, no kod ovako sićušnih minerala to nije slučaj. Osim toga, tek se nakon par minuta minerali potpuno stapaju s vašim licem. Zbog toga pravi učinak pudera nećete primijetiti istog trena kada ga počnete nanositi.

Prije nego što nastavite sa šminkanjem očiju ili ostatka lica, nemojte zaboraviti zadnji korak. 

Fiksiranje


alverde sprej za fiksiranje i evian Brumisateur
Oba ova proizvoda mogu se koristiti za fiksiranje mineralnih pudera.

Alverdeov sprej blago miriše na limun, sastoji se od niza esencijalnih ulja, ali također sadrži alkohol, što može isušiti kožu, pogotovo ako već imate suhu kožu.

Evianov Brumisateur nije ništa drugo nego mineralna voda u dozi pod pritiskom za koju ćete platiti 20 kn za 50 ml. Prvo sam bila užasnuta na pomisao da bih dala toliko za tako sićušnu količinu vode. No stiglo je ljeto, a evianov sprej ostaje hladan čak i na +40!!!

Osim što je hladan, sviđa mi se i to što je raspršivač puno sitniji pa zato stvara malu maglicu vode, dok kod alverdeovog spreja morate biti oprezni s količinom.

Ne kažem da alverdeov sprej nije dobar, ali najčešće ipak koristim evianovu mineralnu vodu.



Nadam se da sam sve podrobno objasnila, a za kraj ću vam ostaviti ovaj video u kojem je još jednom sve objašnjeno (doduše na engleskom), a od 8. minute možete vidjeti kako se nanosi mineralni puder.



Što mislite o načinu kako se nanosi mineralni puder? Jeste li čuli za kabuki-četkice? Posjedujete li neke i koje?


Nema komentara:

Objavi komentar