srijeda, 5. ožujka 2014.

essenceova spužvica "bloom me up!"





essenceova kopija BeautyBlendera

Essenceova make-up spužvica očito je inspiraciju uzela od poznatog BeautyBlendera, srećom samo po izgledu. Cijena je više nego pihvatljiva, za razliku od originalne jajaste spužvice za nanošenje tekućeg pudera.

Budući da nikada nisam kupila original, neću je moći usporediti s njim. Ono s čim je mogu usporediti je jedna kopija ili eng. dupe tvrtke Nanshy.


Nanshyeva kopija


Dat ću najbolje od sebe. Ako netko ima BeautyBlender i essenceovu spužvicu i može ih usporediti- neka se molim javi u komentarima. Zanima me vaše mišljenje. :)

Mala napomena: Cijela limitirana kolekcija kozmetičkih pribora bloom me up dostupna je u Müller trgovinama, ali ne i u dm-u.
limitirano izdanje bloom me up


Prvi dojam


Ono što mi je prvo upalo u oko slatka je roza boja koja mi se odmah dopala. Druga stvar je svakako cijena, koja je i više nego prihvatljiva, pa je zato odmah i završila u mojoj košarici.

Deklaracija sadrži opis spužvice:

Za jednostavno i precizno nanošenje pudera, korektora i rumenila. Zaobljeni kraj idealan je za nanošenje pudera ili rumenila na velike površine. Za teže dostupna područja koristite uži vrh. Može se upotrebljavati vlažno ili suho.
Način upotrebe: puder ili rumenilo ravnomjerno nanijeti na zaobljenu stranu. Usku stranu koristite za teže dostupna područja i korektor. Nakon upotrebe spužvicu operite.

Dragi essence, ne želim reći da si u krivu, ali nisam nikada vidjela da je netko takvu spužvicu koristio za nanošenje rumenila - i pri tom ne mislim u svakodnevnom životu, nego na youtubeu. Osim toga, cijeli smisao ove spužvice je da se koristi vlažna kako ne bi upila previše proizvoda. No to je samo moje skromno mišljenje.

Jedina je mana na prvi pogled (ili njuh), kada sam kutijicu otvorila spužvica je malčice zaudarala. Čak bih rekla na naftu. Ne mogu reći da li je to normalno ili ne, budući da nisam nikada ponjušila original, ali Nanshyeva spužvica slično je zaudarala. No za razliku od nje, essenceov vonj nije nestao nakon jednog pranja u šamponu.

Usporedba

 

Veličina

Po veličini je essenceova spužvica nešto manja, kao što vidite na slici lijevo. Nanshyeva je spužvica ljubičaste boje, dok je essenceova roze.









 
Tvrdoća
 
Osim toga, essenceova je spužvica u suhom stanju nešto mekša od njezinog velikog brata, ali samo za nijansu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veličina u mokrom stanju

Kada sam spužvice dobro namočila vodom i istisnula ih, vidjela se opet velika razlika u veličini. Nanshyeva spužvica očito je znatno narasla, dok je essenceova ostala gotovo nepromijenjena. 

Uz to je ljubičasto jaje izgubilo i na tvrdoći, dok je roza sestrica ostala ista!

 

 

 

Zaključak

Za kraj sam još isprobala obje spužvice koristiti za nanošenje tekućeg pudera na lice i moram reći da je Nanshyeva verzija jajaste spužvice puno ugodnija za lice. Essenceov kandidat nije nipošto loš i lijepo će razmazati puder na licu, ali sam imala osjećaj kao da se boksam po licu. Jednostavno je pretvrd za moj ukus, tim više što sam navikla na mekšu ljubičastu spužvicu.

Ocjena: Ako ste u potrazi za takvom spužvicom i to je sve što možete naći, zgrabite ju. Ako imate mogućnosti spužvicu naručiti preko interneta, klonite je se.

Jeste li čuli za BeautyBlender? Imate li koju jajastu spužvicu? Kako vam se sviđaju u usporedbi s drugim tehnikama nanošenja?

4 komentara:

  1. Anonimno3/05/2014

    Izvrsna tema i recenzija, pošto nisam bila upoznata sa BeutyBlenderom. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo,zanima me da li se ovim užim dijelom veće pore i ožiljci mogu dobro prekriti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pitanje - takve spužvice uglavnom služe tomu da se puder ravnomjerno nanese. Obli dio koristi se za velika područja, uži dio za manja - kao što su akne, ožiljci i slično. Ako puder nije dovoljan da bi se nešto prekrilo, možete koristiti još i korektor i njega naravno isto nanijeti s užim dijelom.

      Za raširene pore nema (barem koliko ja znam) neka tehnika nanošenja pudera koja bi pomogla. No kod njih pomažu tzv. "primeri" ili baze za puder. To su npr. L'orealov Lumi Magique Base Primer, Benefitov POREfessional, a od prirodne kozmetike imate alverdeov Mineral Make- up Base Gel ili The Body Shop Skin Primer. Osobno koristim ovaj zadnji i mogu samo njega preporučiti, za ostale ne znam.

      Nadam se da sam pomogla :)

      Izbriši
  3. Također nisam do sada bila upoznata s ovom tehnikom, ali probati ću prvom prilikom!

    OdgovoriIzbriši